13 Mart 2012 Salı

ÜZÜMLÜ ELMALI LAHANA SALATASI


Ben böyle değişik tatlara bayılıyorum.Özelliklede salata tarifleri benim hitlerim.Lahana salatasını bu şekilde ilk defa bir otelde yemiş kafamı tabağa daldırıp içinde ne olduğunu anlamaya çalışıp cebellenip durmuştum.Tatlı ekşi arası ama oldukça leziz bir tat...

MALZEMELER:
-Yarım küçük lahana
-1 su bardağı kuru üzüm
-1 çay kaşığı şeker
-1 yeşil elma
-3 su bardağı yoğurt
-1 su bardağına yakın mayonez

HAZIRLANIŞI:
-Öncelikle lahanayı ince bir şekilde doğrayalım.
-Derin bir kaba aldığımız lahanalarımızın üzerine elma dilimi şeklinde kestiğimiz elmayı ince ince dilimleyerek lahanaya ekleyelim.
-Daha sonra bir kaç dakika suda beklettiğimiz üzümleride ekleyelim.
-Üzerine mayonez ve yoğurdu şekeri ekleyip karıştıralım.
-Malzemelerin yoğunluğunu kendi damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
-Afiyet Olsun...








2 yorum:

  1. Bu tarif benim damak zevkime de çok uyuyor.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Salatalar en afilli yemek tariflerine bile takla attıracak cinsten artık teşekkürlerr

    YanıtlaSil