9 Şubat 2012 Perşembe

SUCUKLU ISPANAK KAVURMASI


Çalışan hanımlar bilir akşam 3ten sonra bayanlar başlarız işyerinde konuşmaya bugün ne pişirsem , ee ben onu geçen pişirdim olmaz.. bugunde makarna yapıvereyim muhabbetine. Yine böyle günlerden birgün ne yapacağıma karar veremeyip kahvaltılık birşeyler hazırladım yanınada ıspanak kavurması bence çok güzel oldu bugünüde kurtardık :)))


MALZEMELER:
-1 demet ıspanak
-1 yumurta
-1 küçük soğan
-Sıvıyağ
-Arzu ettiğiniz kadar sucuk

HAZIRLANIŞI:

-Öncelikle ıspanağın saplarını ayırdıktan sonra sudan geçirip iyice temizliyoruz.
-Küçük bir tencereye yağı ekleyip soğanı doğrayıp ekliyoruz.
-Ardından ufak karelere ayırdığımız sucuğuda ekleyip soğanla birlikte kavuruyoruz.
-Kavrulan soğan ve sucuğumuzun üzerine bir yumurta kırıp karıştırarak yumurtayı pişiriyoruz.
-Ardından temizlenmiş ıspanaklarımızı katıp karabiber, kırmızı biber ve tuzu katıp suyunu çekene kadar kavuruyoruz.
-Afiyet Olsun...

1 yorum:

  1. Hiç yemedim.Doğrusu merak ettim tadını.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil