26 Mart 2012 Pazartesi

SEBZELİ TAVUK HAŞLAMA


Tavuk suyunda pişmiş sebzelerle harika sıcacık bir tat..

MALZEMELER:
-6 7 tavuk baget
-4 adet orta boy patates
-2 havuç
-4 diş sarımsak
-7 8 su bardağı su
-1 adet limon
-2 orta boy soğan
-Kekik,fesleğen
-Tuz

HAZIRLANIŞI:
-Öncelikle tavuklarımızı iyice yıkıyoruz.Ben tavuğun derisinden ayırıyorum temizlerken.
-Büyük bir tencereye tavuk bagetleri alıyoruz.
-Onun üzerine patatesleri dörde bölüp, havuçlarıda uzunlamasına kesip ikiye bölerek atıyoruz.
-Ardından sarımsaklarımızı ve limonumuzuda önce yuvarlak kesip ardından dörde bölerek atıyoruz.
-Soğanlarıda aynı şekilde bölerek üzerine suyumuzu katıp havuçlar yumuşayana kadar tuzunuda katıp pişiriyoruz.
-Ben baharatlarını ocaktan almadan 15 20 dk önce atıyorum.Tadı daha kalıcı oluyor.
-Üzerinede kuru fesleğenle süsleyerek servis yapıyoruz.
-Afiyet Olsun


3 yorum:

  1. canimblogun hayirli olsun....cok hoscok hosuma gitti...


    seni izlemeye aldim bile
    sende buyur gel cok sevinirim...


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bol limonlu çok severim çok..
    Ellerine sağlık cnaım..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için çok teşekkürlerr sevgiler

    YanıtlaSil